Designing creatures & characters : how to build an artist's portfolio for video games, film, animation and more /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Holmes, Marc Taro (Autor/a)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: [Lugar de publicación no identificado] : Impact, c2016.
Materias:
LEADER 00910nam a2200253 u 4500
001 000709020
005 20231101102342.0
008 230926s2016 xx a gr ||||||eng d
020 |a 9781440344091 
040 |a Sistema de Bibliotecas de la Universidad de Costa Rica 
082 0 |a 741.6  |b H737d  |2 23 
100 1 |a Holmes, Marc Taro  |e Autor/a 
245 1 0 |a Designing creatures & characters :  |b how to build an artist's portfolio for video games, film, animation and more /  |c Marc Taro Holmes. 
260 |a [Lugar de publicación no identificado] :  |b Impact,  |c c2016. 
300 |a 191 páginas :  |b ilustraciones a color. 
650 0 7 |a PERSONAJES  |x DISEÑO 
650 0 7 |a DIBUJO DE LA FIGURA HUMANA  |x TECNICAS 
650 0 7 |a DIBUJO  |x TECNICAS 
650 0 7 |a FANTASIA EN EL ARTE 
650 0 7 |a ANIMACION POR COMPUTADORA 
650 0 0 |a ARTE POR COMPUTADORA 
900 |a 2023-O 
916 |a Centro Catalográfico 
949 |a ABR -MSF