Building a game with Unity and Blender. : learn how to build a complete 3D game using the industry-leading Unity game development engine and blender, the graphics software that gives life to your ideas /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Eng, Lee Zhi (Autor/a)
Formato: Libro
Lenguaje:Italian
Publicado: Birmingham : Packt Publishing, 2015.
Materias:
LEADER 01015nam a2200253 a 4500
001 000566691
005 20170608105030.0
008 170517t2015 enka r 000 0 ita d
020 |a 9781785282140 
040 |a Sistema de Bibliotecas de la Universidad de Costa Rica 
082 0 |a 794.815.26  |b E57b  |2 23 
100 1 |a Eng, Lee Zhi  |e Autor/a 
245 1 0 |a Building a game with Unity and Blender. :  |b learn how to build a complete 3D game using the industry-leading Unity game development engine and blender, the graphics software that gives life to your ideas /  |c Lee Zhi Eng. 
260 |a Birmingham :  |b Packt Publishing,  |c 2015. 
300 |a ix, 227 páginas :  |b ilustraciones. 
650 0 4 |a UNITY (RECURSO ELECTRONICO) 
650 0 4 |a BLENDER (ARCHIVO PARA COMPUTADORA) 
650 0 7 |a JUEGOS CON COMPUTADORA  |x PROGRAMACION 
650 0 4 |a GRAFICOS POR COMPUTADORA 
650 0 7 |a SISTEMAS DE REPRESENTACION TRIDIMENSIONAL 
650 0 7 |a VIDEOJUEGOS  |x DISEÑO 
900 |a 2017 
916 |a Centro Catalográfico 
949 |a LMG -EMQ