Harnessing the power of game dynamics : why, how to, and not gamify the library experience /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Kim, Bohyun (Autor, Autor/a)
Formato: Artículo
Lenguaje:English
Materias:
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040 |a Sistema de Bibliotecas de la Universidad de Costa Rica 
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100 1 |a Kim, Bohyun  |e Autor/a  |4 aut 
245 1 0 |a Harnessing the power of game dynamics :  |b why, how to, and not gamify the library experience /  |c Bohyun Kim. 
300 |a páginas 465-469 :  |b ilustraciones. 
650 |a JUEGOS EDUCATIVOS  |x APLICACIONES PARA BIBLIOTECAS 
650 |a JUEGOS CON COMPUTADORA 
650 |a PROMOCION DE UTILIZACION DE LA BIBLIOTECA 
773 0 |7 nnab  |t College and research libraries news  |g Vol.73, no.8 
900 |a 2012 oct 
912 |a 05-OCT-2012 - LEON SORIO, MARIA ELENA 
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916 |a Centro Catalográfico