3 [I.E. TRES] D GAME ENGINE DESIGN A PRACTICAL APPROACH TO REAL-TIME COMPUTER GRAPHICS.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: EBERLY, DAVID H.
Formato: Libro
Publicado: CALIFORNIA : MORGAN KAUFMANN, [s.f.].
Materias:
LEADER 00736nam a22002411a 4500
001 000033666
005 20131118141811.0
008 041007s1999 a r 000 0 --- d
020 |a 1 55860 593 2 
035 |a 34144 
040 |a Sistema de Bibliotecas del Tecnológico de Costa Rica 
082 0 4 |a 006.693  |b E164t 
100 1 |a EBERLY, DAVID H. 
245 1 0 |a 3 [I.E. TRES] D GAME ENGINE DESIGN A PRACTICAL APPROACH TO REAL-TIME COMPUTER GRAPHICS. 
260 |a CALIFORNIA :  |b MORGAN KAUFMANN,  |c [s.f.]. 
300 |a V. 
590 |a COMP. -- DIIN 
650 4 |a GRAFICOS TRIDIMENSIONALES 
650 4 |a GRAFICOS POR COMPUTADORA 
650 4 |a MULTIMEDIA 
650 4 |a SISTEMAS DE TIEMPO REAL 
655 4 |a libros 
903 |a autecnica  |b 2013/04/24